فرمانده انتظامی شهرستان:

سارق کابل‌های مخابرات در گناوه دستگیر شد 

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه از دستگیری سارق کابل‌های مخابرات این شهرستان با پنج فقره سرقت خبر داد. 

سرهنگ حسن غضنفری، فرمانده انتظامی شهرستان گناوه روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: ایجاد ناامنی روانی برای مجرمان و سارقان در مناطق جرم‌خیز و تقویت احساس امنیت مطلوب در سطح جامعه را از مهمترین اولویت‌‎های مجموعه انتظامی قلمداد کرد و اظهار داشت: پیشگیری و مقابله با سرقت نیازمند عزم جدی و جمعی همه سازمان‌ها و نهاد‌ها و مسئولیت‌پذیری مردم با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع جرم است.

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه به وقوع چند فقره سرقت کابل مخابرات در سطح شهرستان گناوه و پیگیری پلیس در این خصوص اشاره کرد و گفت: ماموران کلانتری ۱۱ جانبازان با انجام تحقیقات و اقدامات فنی صورت گرفته، هویت سارق این پرونده را شناسایی و مشخصات او را در اختیار واحد‌های گشتی قرار دادند.

سرهنگ غضنفری از دستگیری سارق حین ارتکاب سرقت و اعتراف وی به ۵ فقره سرقت کابل‌های مخابراتی خبر داد و بیان داشت: سارق پس از تشکیل پرونده مقدماتی و سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر حذف زمینه‌های وقوع جرم خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی دقیق، احساس مسئولیت و همچنین تجزیه و تحلیل جرایم می‌توان ضریب امنیتی را بالا برد و فضا را برای مجرمان به خصوص سارقان ناامن کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.